Shop Mobile More Submit  Join Login
Monster Movie Night by E-vay Monster Movie Night by E-vay
MONSTUH MOVIE!!!!!!!!!!!!!!
Front row has (ino), shikamaru, sasuke, sakura, naruto, kakashi, konohamaru,
row2:gato, haku, zabuza, couple of spaces, and choji
row 3: proctor, Asuma (i know it doesn't look like him. No comment plz), Kurenai, Ibiki, Anko, one of the proctors, and my FAVE PROCTOR!! *hotness*
row 4: Guy, Lee, Tenten, couple spaces, kiba, akamaru, and worker
I wonder what Shika's doing....(hmmm) (all you temashika fans can PRETEND that that's Temari, but it says Ino on the bracelet)
Sasuke: Yes! Kill....KILL!!!! :evillaugh:
Sakura: AUUUGHH!! *btw, for all you anti-narusaku fans, not all girls cling to the guy they "like." I always cling to the person i feel safest with, which normally isn't the guy i like*
Naruto: ....!!!!*THIS IS THE BEST DAY OF MY LIFE!!*
Kakashi: I said NO! This is MY ICEE!!
Konohamaru: BUT I WANNIT!!
Asuma and Kurenai: Could you move that sword?? I can't really see..
Guy: That's not how you kill a monster! You do it like this!!
Lee: Go Guy-sensei!!
Worker: No dogs allowed in the theater!!

Naruto characters (c) Masashi Kishimoto
art belongs to me
Add a Comment:
 
:icontroyskull1233:
troyskull1233 Featured By Owner Dec 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wow good art well I going to learn shadow justu.... hey myself high five *misses* awwmm bad day ever
Reply
:iconthundergoku:
ThunderGoku Featured By Owner Oct 19, 2013  Hobbyist Filmographer
Good work as always! XD
Reply
:iconkitcattm:
kitcatTM Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconanime-overlord:
Anime-Overlord Featured By Owner May 20, 2013  Hobbyist General Artist
I act just like Sasuke when it comes to these movies. . . .
Reply
:iconichirukivsichihime:
Ichirukivsichihime Featured By Owner Mar 13, 2013
funny
Reply
:iconawffulwafflez:
AwffulWafflez Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
Sasuke=me:iconwthplz::XD:
Reply
:icondrdoom114582:
drdoom114582 Featured By Owner Jan 15, 2013
kakashi is like ew faggot
Reply
:iconchaosomega88:
ChaosOmega88 Featured By Owner Jan 1, 2013
LOL Ramen BitesXD
Reply
:icongg-boy:
GG-BOY Featured By Owner Dec 22, 2012  Student Traditional Artist
Poor Kiba, Him and Akamaru are inseparable TT______TT
I love this!
Reply
:icontoshiro12:
toshiro12 Featured By Owner Nov 5, 2012  Hobbyist General Artist
emo like saske
Reply
:iconmysteriousshadows1:
MysteriousShadows1 Featured By Owner Nov 5, 2012   Artist
im laughing with ice in my mouth...............................................................................ok, not cool. i just choked because of laughing so hard
Reply
:iconkakashisith:
Kakashisith Featured By Owner Nov 5, 2012
Lol! This pic made me laugh
Reply
:iconwolfpackiivii:
WolfpackIIVII Featured By Owner Oct 30, 2012  Student General Artist
awesome! :D
Reply
:iconkazzyrazz:
kazzyrazz Featured By Owner Sep 28, 2012
cool u have made a awesome piece of art
Reply
:iconlovebug1374:
lovebug1374 Featured By Owner Sep 19, 2012  Student Filmographer
hahaha loving it alot!
Reply
:iconallieantic:
allieantic Featured By Owner Jul 24, 2012  Hobbyist General Artist
OMG! This is hilarious!!!
AND AWESUM!!!
Reply
:iconppgirl16:
PPGirl16 Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist General Artist
*Speechless*….
Okay, not really. The picture is incredible. I can understand how Sakura feels right now; they must be watching a scary part.
Lol, "Ramen Bites". :D I wonder where Naruto got those?
Uh, Sasuke, you're starting to creep me out. *Does not like Sasuke*
I wonder why Ino got cut off?
Konohamaru, why not beg your Uncle Asuma into buying you your own Icee, instead of trying to steal Kakashi's?
Btw, I didn't know you liked Izumo (the proctor you called "hotness").
Chouji's just munching away on his chips.
And I :heart: Sakura's outfit! It's very cute!
Reply
:iconmariseumi:
MariseUmi Featured By Owner Jun 28, 2012
i love it :D lol
Reply
:iconraventhecat:
RavenTheCat Featured By Owner Jun 7, 2012  Student Artist
LOLOL
Reply
:iconnina--chan:
Nina--chan Featured By Owner Jun 5, 2012  Hobbyist General Artist
KAKASHI IS HOT.
Reply
:iconmysteriousshadows1:
MysteriousShadows1 Featured By Owner Nov 5, 2012   Artist
so true, my friend. HOTNESS OVERLOAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *faint*
Reply
:iconkristikitti14x3:
KristiKitti14X3 Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Writer
Sasuke scares me in this pic...
Reply
:iconiloveshikamaru12:
IloveShikamaru12 Featured By Owner Feb 27, 2012
Can you give us the part with Shikamaru and Ino!! plz lol love your photo
Reply
:iconsasukeandgaara4ever:
SasukeAndGaara4ever Featured By Owner Feb 26, 2012
lol Sasuke's hularious :rofl:
amazing job on this! :D
Reply
:iconothersidenight:
OtherSideNight Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Uh... where is Tenten?
Reply
:iconseii-senpai:
Seii-Senpai Featured By Owner Feb 24, 2012  Student Traditional Artist
lol! very funny...sasuke: yes! kill!
Reply
:iconlunascarlet0267:
lunascarlet0267 Featured By Owner Feb 7, 2012  Hobbyist General Artist
WAIT!!!WHERES GAARA!!!! im affitally not talking to you *silent treatment* oh my the way love the pic soooo much detail (crap i wasnt talking to u urrrrrrgggggghhhh oh well) this looks like all my freinds going and watching a zombie movie all but my freind hobo wh would be screaming in the background about how the hooror movie girls never should anwser the phone (i would probably would be sakura (love horror movies im just a scaredy cat) *crap im not good at this silent treatment stuff*
Reply
:iconlightschips:
LightsChips Featured By Owner Feb 5, 2012  Student General Artist
Hahah, d'aw, Sasuke XD
Reply
:iconhotdeidara:
HotDeidara Featured By Owner Jan 7, 2012  Hobbyist General Artist
ah ha ha ha ha! look as Sasuke! XD

was this before the Akatsuki appeared?
Reply
:iconvolcainodragon:
volcainodragon Featured By Owner Jan 1, 2012  Hobbyist General Artist
I get the feeling there's going to a brawl... Anyone one who comes between Kiba and Akamaru is going to get it big time. This ain't going to pretty. ;)
Reply
:iconwindy-sunshine:
windy-sunshine Featured By Owner Dec 28, 2011
oooooooooooooo Shika be pimpin over therr :la:
Reply
:icongoodnamesaresohard:
goodnamesaresohard Featured By Owner Dec 13, 2011
SASUKE IS SO FRICKIN HILARIOUS XD
Reply
:iconmulti-culturalperson:
Multi-culturalperson Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist General Artist
Sasuke: evil mastermind in training
Naruto: freaking out and is he eating romen bites that's awsome!
Ok that all I love to say and good detail on the little things
Reply
:icondartist1998:
DArtist1998 Featured By Owner Nov 25, 2011  Hobbyist Writer
LOL, Ino is making out with Shika...


What i have is not a dream..
It is a determination...
I plan to restore my clan..
And kill...
A certain someone..
Reply
:iconmoonstonezeffiro:
moonstonezeffiro Featured By Owner Nov 11, 2011  Student Writer
PFFFT SASUKE XD

And I love Kakashi and Konohamaru here XD AND CHOJI /fangirlplzlolnotrly
Reply
:iconxtheroflordx:
xTHEROFLORDx Featured By Owner Nov 4, 2011
My favourite is sasuke. lol he looks so evil
Reply
:iconelyssa12345178:
elyssa12345178 Featured By Owner Oct 22, 2011
funny
Reply
:iconkaraegarlinder:
karaegarlinder Featured By Owner Jul 28, 2011
Or Sasori.
Reply
:iconkaraegarlinder:
karaegarlinder Featured By Owner Jul 28, 2011
The worker sorta looks like Gara.
Reply
:iconninjascarecrow26:
ninjascarecrow26 Featured By Owner Jul 22, 2011
love how kakashi looks :la:
Reply
:iconkiddslim:
kiddslim Featured By Owner Jul 18, 2011  Hobbyist General Artist
i like this!!!!! cool!
Reply
:iconpumpkingirl22:
pumpkingirl22 Featured By Owner Jul 11, 2011  Hobbyist General Artist
Woot SHIKAINO RULES!!!!!!
I LOVE YOU!!!
Reply
:iconyounglink777:
YoungLink777 Featured By Owner Jul 6, 2011
Nice Pic!
Reply
:iconkotetsuxizumo:
KotetsuXIzumo Featured By Owner Jun 18, 2011  Hobbyist Writer
Izumo......But no Kotetsu WTF
Reply
:iconshadowhorseguardian:
Shadowhorseguardian Featured By Owner Jun 11, 2011
I wouldn't like to stay around Sasuke after that movie... His crazed expression doesn't really reassure me
Reply
:icondoomie220:
doomie220 Featured By Owner Jun 3, 2011
I wonder what movie are thy watching! XD
Reply
:iconsilvaze11223344:
silvaze11223344 Featured By Owner May 22, 2011  Hobbyist General Artist
i like to pretend that ino is temari but i like narusaku and i support it :)
Reply
:iconwolfofashland:
wolfofashland Featured By Owner May 17, 2011  Student Traditional Artist
who is shika kissing
Reply
:icone-vay:
E-vay Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist Filmographer
Ino
Reply
:iconwolfofashland:
wolfofashland Featured By Owner May 18, 2011  Student Traditional Artist
ah, that explains it.
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

e-vay drawings by Narutofan987654321




Details

Submitted on
May 14, 2007
Image Size
312 KB
Resolution
1098×850
Thumb

Stats

Views
107,897 (4 today)
Favourites
2,567 (who?)
Comments
684
×